مصاحبه آرشیو خبر ها
بـوفون تا آخر در یووه !

بـوفون تا آخر در یووه !

کاپیتان یوونتوس یک برگ برنده برای یوونتوس است و بازیکنی است که وقتی درون دروازه قرار می گیرد همه بازیکنان و حتی هواداران با خیالی آسوده تر بازی یوونتوس را دنبال می کنند .

مدیربرنامه های جانلوئیجی بوفون در مصاحبه ای از آخرین شرایط سوپر جی جی گفـت :

" بوفون قوی ترین دورازه بان دنیا است و در این مورد چیز ِ کمی برای اظافه کردن وجود دارد . جی جی با یوونتوس خوشحال است و می خواهد سومین عنوان قهرمانی را کسب کند . او می داند که کسب ِ سومین اسکودتو پیاپی یک اتفاق و رویداد ِ تاریخی خواهد بود "

" از روحیه ای که او دارد همه شگفت زده می شوند . انتقادها از او بی دلیل زیاد شده بود و عده ای فکر می کردند بوفون به مرور افت خواهد کرد ، اما دیدید که او در سری آ چقدر خوب کار کرد و بازی های زیادی هم دروازه خود را بسته نگه داشت "

" به هر حال داشتن اعتماد به نفس و کار و تلاش ِ زیاد ویژگی مهمی است که بوفون دارد . او هرگز نا امید نمی شود و از کار کردن با کونته و بودن در این مجموعه کاملا راضی است "

" پیروزی برابر رُم بیشتر از قبل قدرت ِ یوونتوس را نشان داد ، بوفون واقعا خوشحال است و تا زمانی که خوب باشد و بتواند بازی در یوونتوس را ادامه خواهد داد . من اعتقاد دارم که پایان ِ دوران ِ بازیگری او در یوونتوس خواهد بود "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: